Pomimo rosnącego znaczenia Internetu i mediów społecznościowych jako medium służącego do prezentowania reklam, to reklamy tradycyjne cieszą się największą skutecznością. Umieszczenie bilbordu reklamowego w często uczęszczanym miejscu może spowodować, że będzie on zauważony przez kilka milionów ludzi dziennie. Kluczowy jest jednak dobór odpowiedniej formy tradycyjnej reklamy.
Jak są zalety ramy tekstylnej?
W przypadku młodych przedsiębiorstw, które dopiero zaczynają swoją działalność, nie mniej ważna niż skuteczność reklamy są koszty jej eksploatacji. Wydaje się że złotym środkiem pomiędzy skutecznością reklamy, a kosztami związanymi z jej używaniem są wysokojakościowe ramy tekstylne. Na czym polega ten sposób reklamy? Otóż jest to reklama w formie tradycyjnej, ale drukowana nie na papierze laminowanym, ale na materiale tekstylnym, który umieszcza się następnie w cienkiej, wytrzymałej ramie. Druk na materiale tekstylnym jest umieszczany od razu w całości, w przeciwieństwie do drukowania na papierze, dzięki czemu koszty takiego wydruku są znacznie mniejsze, ponieważ nie istnieje potrzeba łączenia danej grafiki reklamowej z poszczególnych pikseli. Druk jest umieszczany na tekstyliach za pomocą sitodruku, dzięki czemu może być nanoszony na materiał nawet o znaczących rozmiarach, a wyrazistość i nasycenie barw takiego wydruku jest bardzo duże. Reklamę w takiej formie obszywa się specjalną taśmą najczęściej wykonaną z silikonu, (dzięki czemu nie marszczy się ona nawet po dłuższym okresie od zamocowania), a następnie wsuwa we wcześniej przygotowaną ramę, najczęściej wykonaną z aluminium. Rama ta jest bardzo cienka – zazwyczaj ma około dwa centymetry szerokości, przez co nie odwraca uwagi od samej reklamy w niej umieszczonej. Systemy ramowe, znane tez jako ramy tekstylne maja wiele zalet. Najważniejszą jest to, że mogą być używane wielokrotnie, a samo wyjęcie zadrukowanego materiału z ramy i wymiana go na nowy jest bardzo proste i może być wykonana bez użycia specjalistycznych narzędzi. Dzięki temu, ramy tekstylne to najlepsze rozwiązanie dla tych przedsiębiorców, którzy często wymieniają treść swoich reklam, na przykład w efekcie okresowych promocji.
Systemy ramowe to jeden z popularniejszych i bardziej skutecznych metod reklamy, który łączy tradycje z nowoczesnością. Może być używany wielokrotnie przez dłuższy czas, dodatkowo jakość tego typu reklam jest bardzo wysoka szczególnie pod względem nasycenia barw i wyrazistości wydruku.